Kindervakantieweek de Slabroekweek

Wist u dat:

De Slabroekweek is oorspronkelijk in het leven geroepen voor kinderen die niet de financiële middelen hebben om op vakantie te gaan. Dit doel verliezen wij niet uit het oog.

Om deze reden werken wij samen met Stichting Caritas. Afgelopen zaterdag hebben we, in samenwerking met Stichting Caritas, de inschrijving georganiseerd.

We zijn verheugd te melden dat er weer een hoop kinderen zich hebben aangemeld voor een onvergetelijke week vol avontuur, spel en plezier.

Bij de Slabroekweek streven we ernaar om elk kind een onvergetelijke vakantie-ervaring te bieden, ongeacht hun financiële situatie.

We zijn dankbaar voor de steun van Stichting Caritas en kijken ernaar uit om deze zomer weer een geweldige week te organiseren.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over de Slabroekweek ? Neem gerust contact met ons op. Samen maken we er een fantastische tijd van voor alle kinderen !