Welke goederen

Geef uw textiel, kleding en schoenen een tweede kans. U helpt er anderen mee en maakt op deze manier de afvalstroom kleiner, en dat is weer goed voor het milieu!
Stichting Caritas St. Petrus Uden bestaat sinds 1992. De stichting stelt zich ten doel, het helpen van minderbedeelden, hier en op andere plaatsen op de wereld.
Dit doen we met een 30-tal vrijwilligers welke zich geheel belangeloos inzetten.

Een aanzienlijk deel van de verworven goederen worden verdeeld in Uden en omgeving aan minderbedeelden, door middel van de kledingbank. Deze bestaat sinds 2010. Geselecteerde gezinnen mogen zich op uitnodiging melden, om gratis passende, goede gedragen kleding uit te zoeken. Op dit moment maken er een 100-tal gezinnen gebruik van.

Bij voorbaat heel veel dank voor uw bijdrage, in het bestrijden van armoede in Uden en omgeving, en in de rest van de wereld!

En nee, we hebben geen strijkstok!

Onderstaande goederen kunt u inleveren bij de innamepunten.

Stichting Caritas St. Petrus heeft zijn opslag in de voormalige Piuskerk en is van maandag t/m zaterdag geopend van 9:00 tot 12:00 uur.
Kleding gelieve aan bieden in gesloten zakken!

• Kleding

Bovenkleding Mutsen