Gratis speelgoeduitgifte bij Stichting Caritas
caritas

Stichting Caritas staat voor: het helpen van minderbedeelden hier en op andere plaatsen in de wereld.

Op zaterdag 6 november jongstleden, hebben wij bij Caritas aan het Piusplein 115 te Uden, een gratis speelgoeduitgifte gehad voor de mensen die gebruik mogen dan wel moeten maken van de kledingbank.

Dat was een groot succes! Met plezier en vanuit naastenliefde, mochten wij hulp-Sinterklaas zijn voor een 25-tal gezinnen met een smalle beurs. Mede hierdoor hebben 80 kinderen uit de naaste omgeving een feestelijke Sinterklaas.

Wij kunnen dit doen, mede dankzij de vele goede spullen, die veel lieve mensen uit onze omgeving brengen bij onze Caritas; Mensen die Caritas een warm hart toedragen. Dankjewel aan al deze mensen, die belangeloos hun goede spullen afgeven bij onze locatie.

Met deze actie laten wij de medemens met een smalle beurs weten: U staat er niet alleen voor!

sinterklaas/p>