Stg Caritas zegt DANKJEWEL tegen Marianne Roodbol

thumb Wij, Stg Caritas St. Petrus Uden, willen Marianne heel graag bedanken voor de hele fijne samenwerking. 20 jaar lang, heeft deze samenwerking geduurd tussen Caritas en Marianne’s boekwinkel.

Al die tijd heeft Marianne onze stichting ondersteund, dan weer met het betalen van een transport naar Zagreb, dan weer met het betalen van kleding rekken, of nieuw kinder ondergoed voor kledingbank clientjes, dan weer eens een keertje nieuwe lakens of……, altijd was Marianne bereid om financieel te helpen met de opbrengsten die zij genereerde uit de verkoop van boeken etc.

Marianne, wat mag jij ongelooflijk trots zijn op wat jij deed in Uden en omgeving met de opbrengsten van jouw geesteskindje Marianne’s Boekwinkel aan het Mondriaanplein. Dit geld is echt terecht gekomen bij de minder bedeelde medemens, dat was ook jouw drijfveer!

Nu is er voor jou een andere toekomst, waarin we jou en jouw naasten Alle Goeds toewensen! Nogmaals een gemeend Hartelijk Dankjewel voor de hele fijne samenwerking tussen ons.