Inzameling werkgroep MOV Heilige Antonius Abt Schaijk voor Caritas Udenthumb Caritas1

Op 28 december 2013 heeft de MOV werkgroep van de parochie Heilige Antonius Abt in Schaijk

wederom (al voor het vijftiende jaar!) een grote inzamelingsaktie gehouden om diverse hulpgoederen in te zamelen voor de stichting Caritas St Petrus te Uden.

De hele tijd was het een komen en gaan bij de kerk van mensen die van alles en nog wat bij zich hadden.

Kleding, matrassen, gereedschappen en zo nog wat meer werd er ingezameld. Dit werd direct in een vrachtwagen geladen door hele betrokken hardwerkende vrijwilligers. Rond de klok van 14.30 uur rijdt deze vrachtwagen naar de voormalige Pius X kerk in Uden, alwaar de diverse goederen uitgeladen worden. De Caritas in Uden gaat deze spullen weer herverdelen bij de mensen die het hard nodig hebben. Een mooie vorm van een hele fijne en prettige samenwerking tussen de parochies in Uden en Schaijk. Vrijwilligers van de MOV werkgroep in Schaijk en pastoor Spierts, namens onze doelgroep Hartelijk Dank voor jullie inzet en tot ziens.