Fitland Sittard beddengoed matrassen voor Roemenië nov 2014thumb Flag of Romania.svg

Binnenkort zal Hotel Fitland Sittard zich gaan uitbreiden en naar een nieuwe locatie verhuizen.

Mede daardoor kregen wij op vrijdag 14 november een telefoontje of….wij een goede bestemming zouden weten voor een 140 tal boxersprings met matrassen, beddegoed, gordijnen en dekens etc. etc.

Dezelfde dag hebben we contact opgenomen met onze zusterorganisatie Asociatia Caritas Catolica in Roemenie en ja hoor daar konden ze deze spullen allemaal heel goed gebruiken.Van daaruit hebben ze dinsdag 18 november een vrachtwagen laten komen die ‘s-morgens in Duitsland spullen moest lossen.

Rond 12.00 uur was deze grote vrachtwagen van wel 14 meter lang leeg in Sittard. Met 8 personen van onze Caritas hebben we geheel vrijwillig heel hard gewerkt om alle 140 boxersprings en matrassen etc. etc. in de vrachtwagen te laden en...om 17.00 uur kon deze VOL vertrekken met heel veel goeie bruikbare spullen naar Caritas Catolica alwaar deze donderdag aan zal komen. De dekens hebben we mee naar uden genomen, deze gaan naar Syrie of Irak.  Met heel veel dank aan de managers van fitland in Sittard. Nu hebben deze goeie spullen een goeie herbestemming gekregen!!