Wensboom aktie

In het kader van het 25-jarig bestaan van onze Caritas hebben we voor de minder bedeelde medemens tijdens dit jubileum weekend, een wensboomaktie op touw gezet en ooooo wat was dat leuk om te doen.

Mensen mochten in een hele grote kerstboom een kaartje hangen met daarop hun wens.

In totaal hebben we een 50-tal wensen ontvangen, te weten van een dagje pretpark met het gezin, een prinsessen foto shoot, een etentje, laptops, goeie fietsen, kledingbonnen, lego, knutselspullen, muziek CD’s, Diamond painting, een bezoekje aan een echte kapper, koelkasten, waterkoker, tot een paar wensen t.a.v. het huis opknappen.

En wat was het leuk om deze wensen in vervulling te laten gaan, heel veel blije gezichten! Mede dankzij de bijdrage vanuit de Rabo clubkascampagne, particuliere giften tijdens ons jubileum weekend, een gift van 10 vrienden, een gift vanuit een 60 jarige verjaardag, en nog diverse andere sponsoren, waarvoor onze Hartelijke Dank.

Ook wil ik graag nog even Vanboxtel in Boekel hartelijk danken. Dankzij hun gulle gift van 7 goede laptops konden ook die wensen van de 7 gezinnen in vervulling gaan! Samen verdelen we rijkdom!

Nogmaals heel heel veel Dank voor uw bijdrage in welke vorm dan ook!